Citymarketing Amersfoort zet zich in om alle mooie organisaties en ondernemers uit te lichten. Dit doen we via verschillende kanalen, zoals: nieuwsbrieven, social media kanalen, (abri) posters en meer. De laatste tijd zijn wij ook erg actief op TikTok en Instagram reels. Deze video's scoren soms zo goed dat de ondernemers dit gelijk merken in hun zaak.
Nittaya van de Streetfoodbar:
"De video hielp erg goed. Veel mensen komen echt voor de Pad Thai, zelfs mensen uit andere steden. We konden het zelfs bijna niet meer bijbenen en zijn erg dankbaar dat jullie zijn langsgekomen!"
De video van de Streetfoodbar is op Instagram 90,3 duizend keer bekeken en op TikTok meer dan 9 duizend keer. Deze video kun je hier bekijken.
Josephine van Mi Yao:
"We hebben van meerdere mensen gehoord dat ze de video hebben gezien en naar aanleiding daarvan zijn komen eten. We vonden de video heel leuk."
De video van Mi Yao is op Instagram 166 duizend keer bekeken en op TikTok meer dan 9 duizend keer. De video kun je hier bekijken.