Kennisdeling door Citymarketing
Samen leren over marketing!
Naast promotionele activiteiten zorgt Citymarketing ook voor meer verbinding tussen ondernemers, pandeigenaren, culturele instellingen en organisatoren van evenementen. Dat doen we bijvoorbeeld door workshops te organiseren. Al onze partners uit de regio kunnen hier gratis aan deelnemen. Door middel van kennisdeling bieden wij handvaten aan onze partners om de eigen marketing te verbeteren, om aan te haken bij onze eigen campagnes en om gezamenlijk acties te bedenken en uit te voeren.
Het succes achter Growth Hacking
'In bijeenkomsten met de marketeers van de Amersfoortse cultuursector is veel geleerd. Bijvoorbeeld over de vindbaarheid van je website, de gebruiksvriendelijkheid, conversie, sociale media en neuromarketing. Citymarketing Amersfoort neemt kennis delen niet alleen serieus: ze faciliteren ook de ondernemers in de stad om het te doen. En alleen door te doen ga je leren! Kennis over online marketing is in deze tijd cruciaal.'
Martin van Kranenburg, docent en online transitiecoach

Nieuws over kennis delen
-
Citymarketing en Gemeente promoten Studiereizen naar Amersfoort
-
Studenten Online Content Creatie brengen frisse blik op Amersfoort
-
Culturele Doelgroepenmodel: eerste resultaten gedeeld
-
Nieuwe samenwerking met studenten Digitale Media en Techniek (Hogeschool Utrecht)
-
HU-studenten zetten Amersfoort en hun opleiding ondernemerschap op de kaart!
-
NIEUWE AANMELDINGEN VOOR CULTURELE DOELGROEPENMODEL
-
Citymarketing Amersfoort als opdrachtgever bij de nieuwe studie: Online Content Creator
-
Google Analytics 4 masterclass voor cultuurpartners
-
LinkedIn workshop voor evenementenorganisatoren, toeristische & culturele partners
-
Creatieve sessie met de gebieden van de binnenstad
-
Onderwijs & talent
CityMarketing maakt zichtbaar dat Amersfoort een stad is waar mensen kunnen experimenteren om hun kwaliteiten en passies te ontdekken.