Campagne: Tijd Voor Amersfoort

Citymarketing zet Amersfoort op de kaart!
Naast het delen van unieke verhalen weet Citymarketing ook: een vitaal centrum is voor een stad als Amersfoort noodzakelijk. Een centrum waar bewoners en bezoekers komen om elkaar te ontmoeten en nieuwe indrukken op te doen. Een centrum met tal van voorzieningen op het gebied van winkelen, horeca en cultuur. Deze website Tijd voor Amersfoort trekt maandelijks tienduizenden bezoekers. Ook via onze populaire nieuwsbrief en social mediakanalen krijgen inwoners en bezoekers een duidelijk beeld over wat er speelt in de Keistad. Daarnaast geven we met de cultuur- en evenementensector het populaire UIT in Amersfoort magazine uit.
'Als het in de nieuwsbrief van Citymarketing staat, zijn veel Amersfoorters op de hoogte.'
Marike de Meester, Gebiedsmanager De Nieuwe Stad

Cultuur-, festival- & binnenstad nieuws
-
Maaltijd der Vrienden: samen vieren we 65 jaar Rietveldpaviljoen
-
Locatus: groei aantal bezoekers aan binnenstad Amersfoort
-
Erfgoed in de schijnwerpers door Oudheidkundige Vereniging Flehite en Citymarketing
-
Studenten Online Content Creatie brengen frisse blik op Amersfoort
-
Burgemeester Bolsius is T.I.E.S in onze nieuwste video
-
Culturele Doelgroepenmodel: eerste resultaten gedeeld
-
Uit In Amersfoort al gelezen?
Dit gratis tijdschrift bericht maandelijks over alles wat er in Amersfoort te beleven valt!