Onze kanalen op social media groeien razendsnel! Van dat bereik mogen ondernemers profiteren, zo vinden wij. Daarom maakt en plaatst Citymarketing naast mooie stadsfoto’s ook regelmatig korte video’s van lokale ondernemers en hun zaken.
Deze berichten worden doorgaans tientallen duizenden keren bekeken, met op Instagram gemiddeld zo'n 50 duizend keer! Ondernemers merken het vaak direct wanneer Citymarketing Amersfoort zich inzet voor de promotie van hun zaak. Neem vooral een kijkje op ons Instagram kanaal als je benieuwd bent naar de video's. De video's worden ook gedeeld op kanalen als Facebook, TikTok, YouTube en de nieuwsbrief.
Met een bijdrage uit het Ondernemersfonds Binnenstad proberen we zoveel mogelijk bewoners en bezoekers gebruik te laten maken van de horeca, winkels en culturele instellingen in het centrum en soms ook ondernemers in de spotlights zetten.
Studio Mr. Bunny: ‘Sinds de promotie van Citymarketing gaat het heel goed met de workshopboekingen!'
Josephine van Mi Yao: 'We hebben van meerdere mensen gehoord dat ze de video hebben gezien en naar aanleiding daarvan zijn komen eten. We vonden de video heel leuk.'
Nittaya van de Streetfoodbar: 'De video hielp erg goed. Veel mensen komen echt voor de Pad Thai, zelfs mensen uit andere steden. We konden het zelfs bijna niet meer bijbenen en zijn erg dankbaar dat jullie zijn langsgekomen!'
Indian Accent: 'De video is leuk gedaan en heeft meer dan 40 duizend views. Daar zijn we echt ontzettend blij mee en jullie dankbaar voor.'