Citymarketing Amersfoort heeft tijdens de Olympische Spelen de sporters uit de stad en de bijbehorende events uitgelicht. Doormiddel van diverse posts op social media, nieuwsbrieven en stories hebben we de Olympische Spelen uitgelicht.

Facebook:

Op Facebook hebben we in diverse posts de planning gedeeld wanneer de Amersfoorste sporters te zien zijn. Daarnaast hebben we het grote scherm op het Lieve Vrouwekerkhof gepromoot! Een aantal voorbeelden:

Instagram:

Via diverse stories hielden we Amersfoort op de hoogte van de tijden van onze Olympiers! Deze hebben we meermaals gepost gedurende de start en tijdens de Olympische Spelen

Nieuwsbrief: 

Ook hielden we onze volgers op de hoogte van de events en sporters via onze nieuwsbrieven. Zie hieronder het voorbeeld van het grote scherm op het Lieve Vrouwekerkhof en de Olympische dag die georganiseerd werd bij Altis.

Muurschildering:

Als Citymarketing hebben we meegeholpen aan de totstandkoming van de grote muurschildering op het pand van LifeCity. Hier wordt Femke Bol groot weergegeven als eerbetoon aan haar prestaties en dat wij als stad trots zijn op de prestaties.