Om de samenwerking te bevorderen én van elkaar te leren, heeft Citymarketing in 2019 het initiatief genomen voor ‘Growth Hacking Amersfoort’. Nu is het tijd voor round 2! In het aankomende traject deelt online marketinggoeroe Martin van Kranenburg samen met Citymarketing Amersfoort kennis met de marketeers van onze samenwerkingspartners uit de cultuursector. Door de opgedane kennis direct toe te passen en de bevindingen te delen, leren de deelnemers ook veel van elkaar.
Na het enorme succes van vorig jaar, is er in de tussentijd veel contact en verbinding geweest tussen de organisaties. Iedere deelnemer keek met enthousiasme terug op het Growth Hacking Traject en zodoende vonden wij het tijd voor een 2e ronde!
Dit traject bestaat in eerste instantie uit vijf (digitale) bijeenkomsten met tussenpozen van ongeveer drie weken. Iedere sessie bestaat uit iets wat met online marketing te maken heeft, denk bijvoorbeeld aan: Search Engine Optimization (SEO), Search Engine Advertising (SEA), Site-scan, Facebook & Instagram adverteren, E-mailmarketing, Videomarketing, Dashboards, Marketingplannen, Contentmarketing, De principes van Cialdini etc.
Deelnemende instellingen zijn:
- Scholen in de Kunst
- De Lieve Vrouw
- KOSMIK
- Holland Opera
- Bibliotheek Eemland
- Flint
- Kunsthal KAdE
- Mondriaanhuis
- Flehite
- Kultlab
- Bookthat033.nl
Op naar een succesvolle 2e editie van Growth Hacking Amersfoort!