In 2024 werkt Citymarketing middels vier grote campagnes aan de promotie van Amersfoort en haar inwoners. Hier worden diverse media voor ingezet, waaronder websites, magazines, abri-posters en talkshows. Voor laatstgenoemde zijn wij een samenwerking met studenten van de opleiding Digitale Media & Techniek aan de Hogeschool Utrecht aangegaan.
Afgelopen dinsdag maakten Rik en Chanou kennis met de studenten van de opleiding Digitale Media en Techniek. Deze sessie stond vooral in het teken van kennismaken en delen wat ons drijft. Deze veelbelovende ontmoeting was het startsein voor een inspirerende samenwerking. In de komende weken buigen de studenten zich over het creëren van vier talkshows met de onderwerpen ‘Kunst, Cultuur en Festivals’, ‘Kunstmatige Intelligentie’, ‘Amersfoort’s Got Talent’ en ‘Ontdek je stad’.
We zijn enthousiast om de studenten te begeleiden in samenwerking met Bernard van Gellekom. Samen werken we aan het neerzetten van boeiende talkshows die niet alleen informatief en verrijkend zijn, maar ook het hart van Amersfoort en haar veelzijdige gemeenschap weerspiegelen.