Met de beperkingen aan het begin van 2022, probeerde Citymarketing Amersfoort haar partners een extra steuntje in de rug te geven. In de maanden januari en februari werd, naast de gebruikelijke kanalen en middelen, daarom weer ingezet op buitenreclame. Bij de toegangswegen van de stad zijn A0-posters geplaatst. Hiermee werden lokale ondernemers onder de aandacht gebracht bij inwoners en bezoekers van Amersfoort.
FOCUS OP WAT WEL KAN
Met de buitenreclame wilde Citymarketing vooral de focus leggen op (online) activiteiten die wel doorgingen, afhaalmaaltijden bij horecazaken en het afhalen van producten bij lokale winkeliers. Vandaar de keuze voor uitingen als Support033 en Shop Amersfoort. De kleuren van de posters sluiten aan bij de website Tijd voor Amersfoort en vallen goed op in het straatbeeld.
Buitenreclame over Shop Amersfoort (te zien in Schothorst):
BINNENKORT TE ZIEN
Gelukkig zijn er nu steeds meer versoepelingen, waardoor Citymarketing in maart weer met nieuwe uitingen kan komen. Onderwerpen als Mondriaan 150 en de deelgebieden zullen dan aan bod gaan komen. Houd de toegangswegen van Amersfoort dus vooral in de gaten!