Of Citymarketing Amersfoort een campagne wilde optuigen voor de start van het theaterseizoen 2023? Dat was de vraag vanuit Flint, De Lieve Vrouw, Kosmik, FLUOR, Holland Opera, Scholen in de Kunst & ICOONtheater. Zeker weten wilden we dat doen!
Crossmediale aanpak
- Interview met De Lieve Vrouw en Flint. Ervaar de magie van het gloednieuwe theaterseizoen!
- UITmagazine gevuld met het culturele aanbod. Deze wordt verspreid als bijlage in regiokrant De Stad Amersfoort (oplage van 90.000 exemplaren). En wordt als glossy magazine verspreid via hotels, culturele instellingen, cafés en andere uitgaansgelegenheden.
- Een campagnepagina op onze Tijd voor Amersfoort website. Inclusief het volledige culturele aanbod in de UITagenda (duizenden bezoekers per maand).
- Een videocampagne die al 7500 keer bekeken is.
- Abri (bushok) campagne die zichtbaar is in de gemeente Amersfoort (inclusief Hoogland / Hooglanderveen).
- Promotie via onze socials (FB 45.000 volgers/ INSTA 23.500 volgers) en nieuwsbrief (16.000 abonnees).
Dit vonden onze partners
- “Door de samenwerking met Citymarketing worden kunst en cultuur onder nieuwe 033 doelgroepen onder de aandacht gebracht!” Miranda Kieft, Flint
- “Fijn om door team Citymarketing ontzorgd te worden in de promotie van ons startweekend, als deel van de start van het culturele seizoen. Team Citymarketing reageert altijd met een open blik, nieuwsgierigheid, creativiteit en enthousiasme op het diverse en uiteenlopende aanbod van de podia. Op naar nog vele jaren!” Tessa Harkema, ICOONtheater
- “Dankzij de samenwerking met Citymarketing kunnen we nog meer Amersfoorters van kunst en cultuur laten genieten” Nanda de Geus, Scholen in de Kunst
- “Wat hebben we een geweldige samenwerking opgebouwd! Het ziet er allemaal fantastisch uit. Bedankt voor jullie betrokkenheid!” Roland Spekle, September Me
Abri campagne
Zichtbaar in de gemeente Amersfoort (inclusief Hoogland / Hooglanderveen).