De Tijd voor Amersfoort Summer Vibes campagne heeft voor de zomer van 2023 bijgedragen aan nationale zichtbaarheid van het cultuur/horeca/festival/winkel -aanbod in Amersfoort. Voor de campagne is gebruik gemaakt van nieuw zomers fotomateriaal. Daarnaast zijn er video, online en offline publicaties geweest om de doelgroep te bereiken in heel Nederland. 

Online publicaties

Om de campagne te ondersteunen is er een video gemaakt die is geadverteerd via Instagram. Hiervoor zijn er twee varianten gemaakt. Een video voor in de story's en een video voor in de feed. Daarnaast is er een variant gemaakt voor YouTube die meer dan 13.000 keer is bekeken.

 

Offline publicaties

Naast onze eigen online content hebben we ook de doelgroep bereikt via print. Voor juli/augustus is er een speciale zomereditie van het Uit In Amersfoort magazine verschenen met een oplage van 100.000 stuks. 

Daarnaast brachten we de zomer in Amersfoort onder de aandacht door middel van een artikel in de Recreatiekrant. De Recreatiekrant ligt bij hotels, vakantieparken, VVV’s, toeristische attracties en horeca- & cultuurgelegenheden in de provincie Utrecht. De krant wordt gemaakt door de marketingorganisaties in de provincie incl. Citymarketing Amersfoort. En verschijnt ieder kwartaal. 

Naast de publicaties in de magazines hebben we dit jaar geadverteerd op bushokjes. De zomerse foto's waren groot zichtbaar op abri posters door de stad!

 

Tijd voor Amersfoort summer vibes fotoshoot

Voor de zomercampagne is een speciale fotoshoot gedaan. Hier zijn een heleboel kleurrijke zomerse foto's uitgekomen. Hieronder een klein deel van het resultaat!