WEEK VAN DE CREATIEVE AI
Afgelopen week kwamen de Amersfoortse culturele instellingen bijeen om hun plannen voor de ‘Week van de creatieve AI’ (20 t/m 26 mei) te delen. Citymarketing sloot aan om een marketing-communicatieplan voor deze collectieve week te presenteren.
In de ‘Week van de creatieve AI’ programmeren lokale culturele instellingen diverse voorstellingen, lezingen, workshops, filmvertoningen en meer. Tijdens de activiteiten worden bezoekers meegenomen in vraagstukken die zich rondom het thema afspelen: Wat voor invloed heeft en krijgt AI op ons privéleven, werk én op de culturele sector? Welke grote veranderingen staan ons te wachten? En wat zien we nu al van AI terug op het podium of in de musea?
MADE BY AI
Tijdens het overleg presenteerde Citymarketing haar plannen ter promotie van de Week van de creatieve AI. Zo wordt de week onder de aandacht gebracht in de april-mei editie van ons Uitmagazine. Het gebruikte advertentiebeeld is met behulp van AI gemaakt. Daarnaast is er een campagnepagina ingericht waar het volledige programma op komt te staan. De programmering wordt verder uitgelicht via de sociale kanalen van zowel Citymarketing als die van de deelnemende partijen.
DEELNEMEN?
Heeft jouw organisatie een (idee voor een) activiteit die aansluit bij de Week van de creatieve AI? Meld deze dan hier bij ons aan. Graag onder vermelding van de 'Week van de creatieve AI'.